Fra bestyrelsen

Handikapturneringen påbegyndes onsdag d. 10/6. da regeringen har åbnet for, at man kan samles op til 50 personer. Der er dog stadig den begrænsning, at vi skal holde mindst 1 meters afstand til hinanden. Handikap begynder som sædvanligt 18:30, og der er mulighed for fællesspisning som vi plejer – dog med ovenstående begrænsning på mindst 1 meter.

Der er endvidere åbnet for, at klubberne kan benytte indendørs aktiviteter igen – men her er der en række forudsætninger der skal være opfyldt, og bestyrelsen er i gang med at få det implementeret. Vi melder ud, når alt er på plads, og I kan benytte klubhuset igen. Det kan tage lidt tid, så vi håber på jeres tålmodighed.

Vi glæder os rigtigt meget til, at vi får mere normale tilstande.

De gældende forudsætninger for åbning af indendørs aktiviteter kan I læse her, hvis det har interesse:

Bestyrelsen i HvK