Nye Corona-restriktioner

Som I sikkert ved, er der strammet yderligere op fra regeringens side for at undgå Corona spreder sig yderligere. Det betyder lige nu, at

• Vi udskyder generalforsamlingen indtil videre til d. 02/12 – 2020 med den udsendte dagsorden som gældende. (Regeringens forsamlingsforbud tilsidesætter vores loves bestemmelser)
  • Styrketræningen om tirsdagen udskydes indtil forsamlingsforbuddet lempes.

Klubbens nuværende regler mht. Corona er stadig gældende, men nu må vi være skarpe på, at der ikke befinder sig mere end 10 personer i klubstue/træningslokalet samlet set. Mht. Ole’s ergometertræning må deltagerne komme præcist til tiden, og forlade træningslokale / klubstue præcist – og uden at gå ind i klubstuen igen –  så forsamlingsforbuddet kan holdes.
Da DIF og DKF endnu ikke har sendt retningslinjer ud, kan der komme yderligere information fra bestyrelsen i nær fremtid.